Merhabalar o uzun bekleyişi bende tamamladım Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻 Benim planlı sezeryandı biraz erken oldu ama artık dayanamıyordum suyum en başından beri çok fazlaydı çok gerilmiştim bebekte iyi diye erken olmasında sakınca görmedik ama en azından 38e kadar bekleseydik keşke dedim çünkü oğlum doğduğunda emme refleksi sıfırdı hiç emmedi çok zorladık tam 38 oldu emmeye başladı Allahtan kabul etmeme gbi bi durum olmadı çok şükür spinal oldu benim ilk iğnede uyuşmadım 2.de uyuşma oldu ama ameliyat sırasında bana çok ağır geldi nefes alamadım hiç aslında alıyomuşum ama o anda alamıyormuşum gibiydi hava verdiler burda okuduklarımdan kafamı sola bi çevirdim bidaha hiç oynatmadım o yüzden baş ağrısı olmadı bnde bebeğimi çıkardıklarında bile çok zor kafamı çevirip baktım nerdeyse göremedim bile sonra uyutalım mı dediler ama istemedim sonuna kadar hep hava aldım sonra biraz düzelsin kendine gelsin öyle yukarı çıkar dediler o kadar kötüymüşüm yani 🙈 o kadar aciz oluyor ki insan orda kesip biçiyorlar seni onlar orda muhabbet kapı açık geçen selam veriyorlar doktora paldır küldür yatağa alıyorlar filan 😁Allaha şükür sorunsuz atlattım normal kan aldırırken daha çok acıtmıştı canım spinal iğnesi o kadar acıtmadı 2 kere vurulmasına rağmen sabah 9 da girdim 9.30ta çıktım 4te kaldırdılar sonra ben bidaha hiç yatmadım hep oturdum hatta gece bile yatmadım yani evladım kucağımda sandalyede oturdum bütün gece hastanede çok terledim o zaman pijamam önü düğmeli diye değiştirmek istememiştim Eve döndüğümüzde de tutulmuştum sadece 1 gece kaynanam kaldı yanımda bidaha hep ben baktım o kadar zor değil sezeryandan sonrası sadece dikişlisiniz bişey olur diyip hep yatmayın ben daha haftası olmadan iyileşmiştim korkmayın yani 20 olmadan da kanamam bitmişti dahada rahatlamıştım ben kilolu hamile kalanlardanım 96yla başladım 99.800le bitirdim ☺️ Uzun oldu kusura bakmayın insan böyle uzun uzun hep anlatsın istiyo 🙈☺️