Kaderugr https://imgyukle.com/i/J4phE6 Gebelik barmı çizce ben görür gibi oluyorum ama psikolojikmi acaba diyoruz bide efekt ekleyince daha belli sanki bakarmısınz
Mothersone Kaderugr evet canım var hemen gitme doktora bu 1 hafta geçsin şuan çok tehlikeli dönemdeyiz 1 hafta sonra kan tahlili verirsin.Hayırlı olsun 🤗
Kaderugr Deletedmom124 yok çok beklemedi ben efekt ekledim çok dikkatli bakınca gözüküyodu içini kendim açtım
Kaderugr sinber yok hemen çıktıda dikkatli bakınca belli oluyodu bende efekt ekliyince iyiyce belli oldu sanki
sinber Kaderugr ben de ctesi günü bu şekilde öğrendim kan verdim 7,54 çıktı canım o kdr erken öğrenmiş oldum hayırlısı olsun vardır inşallah bebişin seninledir en azından şu kötü günlerde bi müjde olur
Semos37 sinber adet tarihin geçince bir daha kan ver değerler değişicekmi yükselir inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin