Tuqceee33 esereaa çok güzel 7 haftaya göre. Sağlıklı bir gebeliktir inşallah sağlıkla kucağına alırsın🌸
esereaa Snszasla son adetime göre 7 haftalığım ama doktorum ultrasondan baktı 6 haftalık kalbi yeni oluşmuş biraz zayıf atıyor dedi üzüldüm ama yeni oluştuğu için de dua ediyorum haftaya randevum var inşallah iyi haberler alırım 🤲🏻
Snszasla esereaa güçlenmeye çalışıyor annesi minnacık daha 🥰 üzülme stres yapma daha güçlü atar zamanla bende 5+5 de keseyi gördüm şimdi 7 haftalık olduk nisan sonu gibi gideceğim doktora kalp atışı için bende sabırla bekliyorum 🤗