Merhaba Hanimlar 🙋🏻♀️
Malesef zor bir dönemden gevtigimiz su günlerde, biz hamileler olarak gidecek hastane/ doktor bulamiyoruz 😞 aranizda nisa hastanesine giden var mi? Orada ki durumun ne oldugunu merak ediyorum? Bildigim kadariyla koronali hastalari orda yatirmiyorlarmis. Pazartesi randevum var, ve cok endiseliyim 🤷🏻♀️