Ben bugün gitdim arkadaşlar Perinatoloji bölümüne muanene oluyorum risli gebelik olduğu için kanuni sultan Süleyman hastanesi gidiyorum ve sadece 1 tane kadın doğumcu varmış diğer doktorlar korona hastalarına bakıyorlarmış ve ikili test felan dedi yapılmaz hiç bi hastane yapma özele git dedi asistanlar test yaptırmak isteyen kadına sadece Perinatoloji bölüme gelen hastalara bakıyoruz durumlarından dolayı dediler kadının birine allahım sonumuzu hayır etsin evlatlarımızı sağlıka kucağımıza alalım inşallahh 🤲🤲