Zlem canim 2 li testte down sendromuna bakiyorlar. Belirli bi haftadan sonra yapilmiyor dedigin gibi dogru. Ama 2li 3lü tarama testi yaptirmayan anneler 22 ci haftada detayli ultrason’a giriyor. ve bebegin herseyine bakiyorlar ic organlarina, dis organlarina, ellerine parmaklarina, kalbine. Yani ozamanda herseyi ögrenebilirsin. Ama bekleyemem icim rahat etsin diyorsan 3 lüyü bu aralar yaptirabilirsin.