Minikbiranne15 Kızlar tualete gidiyorum yapıyorum tam kalkıcam tekrar akmaya baslıyor tamam dıyorum yapıyorum yıne akıyor suyum mudur acaba ya bilemedim 34+6 dayım
Dunyam17 Benim de aynı ,bebek baskı yaptığı için idrar kesesi tam boşalmıyor, kesik kesik idrar geliyor, o yüzden ilk idrarı yapar yapmaz kalkmamak,biraz daha beklemek lazım, çünkü idrar kesesinin iyi boşaltılması öneriliyor, enfeksiyon gelişmemesi için
Secil_caglar Ya bende öyleyim 🙄 bende 29. Haftadayım ama ikiz bebeklerim dolasısıyla fazla baskı var tam bitti diyorum az az yine geliyo oturuyorum kalkarken bidaha demekki normal
Mumsyuk ben suyun geldiğini anlamam diye günlük ped kullanıyorum. Rengi hafif sarı veya kokuluysa su degil diyorum🤞 Bir ara paranoyak olmustum cunku😀
Deletedmom210 Canım su gelse tutamazsın diyorsun oyle düşün suyun kendiliğinden geliyor idrar tutması gibi değilmiş