20Rabia20 benimde erken gebelik testinde sizin gibi silik cıktı beta değerim 310 falandı inşallah sizinde gebelik vardır rabbim bir an önce yüzünüzü güldürsün sizinde o kadar iyi bilirim ki O test sonucunu beklemek ne demek sonuç negatif olunca hastanenin çıkış yolunu bulamamak her test yaptığın da bi heycanla bekleyip hüsran olması negatif çıkardı çöp kutusuna gider gider gelirdim belki sonra bi çizgi çıkar diye en sonunda oldu o yüzden isteyen herkese rabbim nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın güzel haberlerini verirsin bize 😍