27 haftamdayım bebeğim doğum pozisyonunda değil rahim kısalması falan yok sadece bebeğimin suyu azaldı ne içsemde düzelmiyor :( bu yüzden erken doğum olabilir dedi doktorum şimdi iki tane ciğer geliştirici vuruldum iki tanede akşam 10 da vurulcam:( böyle olup da geç haftalarda doğum yapan oldumu ? Nolur bana dua edermisiniz:(