buglembebek Bizimde 39+3 Pazartesi gününe randevu aldım,Bakalım ne olucak en son gittiğim de kanalda bile değildi. Sancı falan 0 😁😁
buglembebek Glzr123 Ultrason kağıdında 37+3 yazıyordu doktorun demesine göre ve bizim hesabımıza göre 38+3 dü 1 hafta geçti şuan 39+3 bakalım nolucak