Tugce-75 Kızlar merhaba 😊 ben adetime 6 gün varken erken gebelik testi yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı kasıklarım ağrıyo du . Bugün de kahverengi lekelenmem oldu adetime 4 gün var daha yerleşme kanaması olabilir mi sizce bir kere oldu daha olmadı
Tuqceee33 Tugce-75 inşallah yerleşme kanamasıdır bende 1 haftadır lekelenme yaşıyorum ama sadece peçeteye silince geliyor🤷🏼♀️ Ben adet olacağım sandım ama çoğalmıyor hiç, pazartesi doktoruma gideceğim.