Merhaba Anneler. Kaaac sene once yaptirdgim dis dolgumdan zaten hic memnun degildim o tarafla ne yemek ne sakiz cigneye biliyordum bugun bi sakiz cigniyim dedim o tarafla hafif bi bastirdim dolgu sakizda kaldi👏😁 suan belediye cukuru gibi kaldi disim. Hamilelikte varmi dolgu yaptiran. Cumartesi randevum var doktorla konusucam ama sizede sormak istedim.24 haftalik hamileyim.Tisikkirlir👊✋