esrams Sema__ merhaba ben dr selma Nihan karakayaya gidiyorum çok memnunum özel muayenesi var Üsküdar da ve dikkat ediyor ben Ağustos’tan beri ona gidiyorum ve çok memnunum :)
Sema__ esrams merhaba canım 😊 valla tüm önerilere açığım aslında, ama şimdi kaldı 2o 25 gun🙁 sabitlemem lazım kendimi artık 😐
Eros Zeynepekr 20. Haftada yapiliyor canim. Bende bugün gittim koşuyolu medipole. Ama hastane beni aramıştı daha önce pandemi hastanesi olmadığını söylemişti. Doktorum kontrolumu yaptı 3 hafta sonra detaylı ultrosan yaptiricam ama bu olaylardan dolayı pek gidip gelmenizi istemiyorum aksi bir durum olmazsa detaylı cektirdikten 4 hafta sonra gel dedi.
Zeynepekr Eros gebeliğimin 8. haftasındayım . En son kalp atışı için gitmiştim doktora yakın zaman için kontrol tarihi vermedi hatta tahlil sonucumu bile mail olarak attı hastaneye şikayetin olmadıkça gelme dedi. Detaylı ultrason zamanını bilmiyordum teşekkür ederim 😊
Eros Zeynepekr maşşallah saglicakla büyüsün.daha çok erken detaylı için. Diğer arkadaş cok güzel açıklamış. Folik asidini vitaminini eksik etme 12. Haftamda bende ikili testimi yaptirmistim doktorundan bilgi almayı eksik etme sen.
Merin Zeynepekr ben 21.haftamda detaylıya giricem. Zeynep hanıma gidiyorum. Bir ay önce gitmiştim son kontrolümden önce. Bugn de paylaşım yapmış genel kontrole,kalp dinlemeye,cinsiyet öğrenmeye gelinicek zaman değil diye. Hayırlısı artık ne diyim.
Zeynepekr Merin bende Zeynep hanıma gidiyorum bugün gördüm o paylaşımınıda. İleriki haftalarda olduğu için demek bana kontrol tarihi vermedi . Bende detaylı ultrason haftasını bilmediğim için sordum teşekkür ederim
Merin Zeynepekr bu arada şimdi 19.haftamdayım ama özellikle 21.haftada bakılsın Ne geç ne erken randevu oluştur şimdiden al randevunu dedi doktor. perinatologtan randevu verildi.
Merin Zeynepekr rica ederim. 🍀detaylıdan evvel kan sonucuna göre vitamin demir takviyesi veriyor. İkili test için 12.hafta Haftayı geçirmeyin demişti bana. o zmn ordan giden aylin hanma gidiyordum. Bir sorarsınız olmadı. Detaylı ultrasona kdar arada ikili içlü test oluyor çünkü.
Zeynepekr Merin tahlillerimi yaptırdım folik asit devam ediyorum vitamin vs gerek görmedi doktor . Allah’ın izniyle bekleyelim bakalım o zamana kadar ☺️
esrams Sema__ araştır istersen ilk gebeliğimde düşük yaptım kürtaj oldum ve kürtajdan sonra ağrım falan olmadı şükür 🙏🏻anne gibiydi resmen bu kadar içten ve samimi ilk defa bir doktor gördüm ve ilgisi bilgisinden çok memnunum. Şimdi 7 haftalık tekrar hamileyim yine ona gidiyorum birde mümkün olduğunca normal doğum yanlısı tabi senin ne beklediğin ile alakalı ama ben memnunum sağlıklı doğumlar dilerim 🤗
Anrebasum susisveannesi Gecen hafta sali gunu Sedef Hanima gittim. 10. Haftadan beri takipliyim; bir sıkintı oluşmadı. 32. Haftamdaydim 36 da gel dedi acil bir durum olusmazsa. Tedirginler tabi ki..