DeReNAsYa Ben suan 21+3 gunluk hamileyim doktorum bebegin kilosunun 500 gram oldugunu soyledi haftasina gore fazla diyet yap dedi sizde durumlar ne 😒
[silindi] DeReNAsYa bizimde 20+1 de 388 gramdı kemik ölçümleri 2 hafta önde dedi. Şimdi 22+2 olduk kaç gramdır bilmiyorum ama şeker yüklemesi yaptır gebelik şekeri olabilir dedi 🤦🏼♀️
Glbgc DeReNAsYa bizim dün detaylımız vardı 22+2de yani 575gram olmuş 1 hafta önde olduğunu normal bi durum olduğunu söyledi
RuzgarsMommy Benim de 20.haftada 350 gr 29 cm di normal dedi. Bence de şeker testi yaptirin belki biraz dikkat edersiniz sorun çıkmaz inşlh
busracan91 Bizde bugün 22+4 olduk ☺️ 9 gün önce gittik detaylı ultrasona 480 gr dı doktor normal olduğunu söyledi ☺️ Şimdiden sonra hızlı kilo almaya başlayacak bebeklerimiz
Abram DeReNAsYa benim daha fazlaydı doktor haftasıyla uyumlu demişti sizin kilonuzdan bahsetmiş olabilirmi acaba
DeReNAsYa Abram yok olamaz cunku benim kilomu olcmedi 🤔 seker hastasi varmi ailende dedi yok dedim tarama yaptr mutlaka kilosu haftasina gore fazla dedi 🙄