Selinay26 Merhabalar arkadaşlar dün geceden bu yana çok şiddetli bel agrım var artık ter döker oldum bu ağrıdan sanki adet sancısı gibi bebegimde gelişim geriliginden dolayı erken doğum riskim var şuan 36. Haftama girmek üzereyim fikri olan varmı??