Sonayy38 canım benım ben tişört yada ne bılıym oyuncak yada elzem olmayan bir ürüb almadım ihtiyacım olanı aldım konu zaten sadece ıkı günde yada 10 gunde gelmesı degıl konu hem gec gelıp hemde konuyla alakalı ciddi anlamda sorumsuzluk olması bunu anlatamadım tam galıba bunu virüse yada ona buna baglamadan once ınsanlra yeteri kadar bilgi verilirse insanlarda aptal yerine konuldugunu düşünmez. Ben şahsen aptal yerine kondgumu düşünüyorum verdikleri cevaplarla olsun attıkları mesajlarla olsun. Bizimde çalışanlarımız var şu durumda ailemzde yani çalışyorsan hakkını vericeksın burda cogu insanı magdur etmye kımsenın hakkı yok . Yukardakı yorumlara bakarsan eger virüsten oncede bir sürü sikayet war