Pnr22 Mide yanması ve eksime sorunum var rennie önerdi doktorum kullanan ve bu sorunu yatıştıran iyi hapmi
ozgeoz26 Ben kullanıyorum doktorum günde 7 taneye kadar kullanabileceğimi söyledi bir zararı olmuyormuş birde midenizde yanma olunca ılık süt öneririm beni çok rahatlatıyor