Merhaba tüm güzel anneler. Dün gerçekleşen doğumumun ardından olayın şokunu ancak atlatabildiğim için hastane odasından kısa bir paylaşım yapmak istedim. Benim minikler dayanamadı ve dün sabaha karşı dört gibi uykuda suyumun gelmesiyle birlikte apar topar hastaneye geldik. İki gün sonra kontrolüm vardı ve ciğer geliştirici yapacaktık ama yetişemedik. Hastanede doktorum durum elverirse ciğer geliştirici yapacağını ve 12 saat kadar bekledikten sonra doğurtmak istediğini söyledi fakat hem 3cm açıklığım olmuş ve hem de tüm suyum da bitmiş olduğu için anında sezeryana aldı. Kızım 1500 gr, oğlum 1700 gr civarlarında dünyaya geldi. Şu an küvözdeler ama minnak kızım dünden bu sabaha solunum cihazından çıktı bile. Kısaca da hamilelik sürecimden bahsedeyim. İlk 12 hafta içinde 4 defa kanamam oldu. Son kanamadan sonra başlayan kasık ağrılarım yüzünden işe de gidemedim, doğru dürüst hareket de edemedim. Hep evdeydim, bebek alışverişlerimi bile yapamadım. Karnım hep gergin, hep sancılıydı. Güzel umut etmeye çalışsam da aslında çok da fazla dayanamayacağımı sezinliyordum. Yaklaşık 32 haftaya geldiğime bile şükrettim aslında sonradan, ilk başta şok olsam da. 16.haftamda da ilk doktorum 33mm ölçülen serviks boyu için kısa demişti ve serklaj yapmak istemişti. Kabul etmedim. Zaten yaptırsam da işe yaramayacakmış, çünkü suyum patladı. Bundan sonrası için sağlıkla sıhhatle bebeklerime kavuşmayı bekliyorum ve tüm annelere sağlıklı bir hamilelik ve bebekler diliyorum ❤️