Arzuuckn Merhaba 14+5 im sol boşluğumda çok fazla ağrım var üstüne dahi yatamıyorum nefes alırken zorluyo bu durum hamileliklemi alakalı yaşayan varmı ona göre hastaneye gidicem lütfen yaşayan varsa yazsın
Mihriban22 Bende bır kacgun once yasadım 2 3 gun agrıdı hatta cok korktum 6 bucuk haftalık hamıleyım yenı dıye cok korktum ama gectı sanırım usutuyoruz ondan oluyor