Hamzaninannesi Kizlar 10 haftalik hamileyim 1 haftadr cok koth kabizlik cekiyorurm. Karnim tas oldu. Bulantilarim cok fazla oldugu icin suda icemiyorum.o yuzden mi bilmiyorum.Bu 2. Gebeligim ilkinde bole bi probel. Hic yasamadim.Sizde durumlar nasil ne oneririrsiniz 🤢
minnakfasulyecim Hamzaninannesi Canım sabah kahvaltında mutlaka zeytinyağı tüket şiddetle tavsiye ediyorum şak diye tuvalettesin
Ceyddaa Hamzaninannesi Bol bol ılık su iç üst üste 2 bardak iç işe yarar cnm kayısılı meyve suyu günde 1 bardak iç kabız olsanda olmasanda iç iyi geliyor canım
Merdgn Hamzaninannesi benim de olmuştu o haftalarda.. doktoruna söyledin mi probiyotik veriyorlar çok iyi geliyor
Hamzaninannesi minnakfasulyecim cok bulantim.var onun icinde zorefbkullaniyorum. Zeytinyagini icemem sanirim😔 minnakfasulyecim
Trnbrna minnakfasulyecim zeytinyag derken nasil yani ne ile tuketmemiz lazim bnde kabizlik sorunu yasiorm dr ilac verdi ilk gun işe yaradi sonrasında faydasini gormedm 😔
Hhanim Kuru kayısı kabizliga birebir hem de saglikli. Iyice yika, suda beklet yatmadan once koy sabah uyaninca ye ustune de ic. Oyle yapamazsan gun icinde de yesen olur ama ac karnına yersen daha etkili
prensannesi_ Canım kabızlık için bi şurup vermişti doktorum çok kötü olunca onu içiyordum geçti şükür eczaneden aldırma şansın varsa aldır çok iyi geliyor o sancıyı biliyorum onu ilk gebelikte çok çektim şükür bunda olmadı o kadar
RuzgarsMommy Su içemiyorsan portakal sik portakal suyu iç canım Yeşil elma ye bol bol iyi gelir tuvalete çıkarsın. Ana miden tas gibiyse sicak suya limon şeker yap iç yumuşatir
Sevgigursoy Hamzaninannesi doktorum duphalac vermişti kullandım 2 gün çok iyi geldi 2 aydık kabızlık falan çekmiyorum birde günde 3 lt su içmeye çalış
didembs Hamzaninannesi aynı durumdayız bende 10haftalık hamileyim 5gün olmuştu resmen kabızlıktan midem bulanmış bebek diye dolu bağırsaklarımı sevmişim 🤪 acı yedim bende anca o şekilde yapabildim. Bende senin gibiyim normalde 2litreden fazla su içerdim 1litre bile içmiyorumdur belki bu aralar.
Pembiskizim Hamzaninannesi canım benim normalde de bağırsak tembelliğim var yani yavaş sindirim sistemine sahibim dolayısıyla yıllardır hep kabızım bide hamile kalınca daha beter oluyor insan ama ben onu yendim 😂 ayaklarının altına tam kenarına topuğundaki kadar masaj yaptır bol su tüket ve en önemli kuru kayısı kuru incir ve badem bunları sürekli ye ben günde bir avuç yiyorum hem şifalı hem faydalı şimdiden geçmiş olsun 😊
Emine_Leyla Hamzaninannesi canm sabah kalktiginda ılık sıcak su olmazsa bile normal su iki bardak içmeye çalış sabah ac karna hoşaf yap kuru kayısı incirden iç canm bide gece yatmadan 3 kaşık yoğurt 2 çay kaşığı pul biber küçük bi limonun yarısını sık karıştır ye yatmadan yarim saat önce sabah ishalsin tecrübeyle sabit😂🌷