Ranabereninannesi kızlar 38+5haftadan hepinize selamlar. Aktardan meryemana otu aldırdım kullananlar ve etkisini görenler varmı ben suya ne zman koymalıyım
NihalBurak Ranabereninannesi canım kullanmadım ama sancın başladığında koyacaksın diye biliyorum doğumunu yaptıktan sonra da hemen sudan çıkarman gerekiyor diye biliyorum
Yldrmbytkn Ranabereninannesi ben kullanmadım 32 haftalığım şuan ama okuduklarımdan yola çıkarak söyleyebilirim sanciniz geldiği zaman doğuma giderken suya koyuluyormus açılma kolay olması için doğumdan sonra da hemen sudan alınıyormuş rahim kapansın toparlansın diye benim bildiğim bu şekilde 🙏
zeyzey95 Ranabereninannesi Sancınız başladığında suya koyucaksınız Meryem lev enzelna yasin felak nas fatiha ayetel kursi fetih surelerini okuyorsunuz Yakınınızda okuyabilir sizin adınıza (geniş kaba koyun baya açılıyor), temiz suya koyup kıbleye dönüp biraz içebilirsinizde açılma başladıktan sonra
Nurak Ranabereninannesi onun duası var okuyarak konuluyo suya sancı başladığında doğum biter bitmez de çıkarılıyo
Yldrmbytkn Ranabereninannesi Yani içenlerde var ama ben olsam içmezdim. Icmeyenlerde kolaylığını görmüş içenlerde 🤷♀️ Sancı başladığı zaman koyuluyormus suya öncesinde ise yararmı hiç bilmiyorum canım. Istersen sancini bekle doğum başladığı zaman koy suya
Zeyneb51 Ranabereninannesi ben 2 sene önce kullandım ama bende işe yaramadı cnm internete bak suyunu duasını okuyup dokuyon