Merhaba arkadaşlar 29 haftanın içindeyim Çanakkale eğitim araştırma hastanesine gidiyordum orası şuan pandemi hastanesi devlet hastanesinden aldığım randavu iptal oldu 2 defa üçüncü sezeryanım olacak ve organlarım da yapışıklık oluştuğu için riskli olacağını söylemişti doktorum nereye gidebilirim hangi doktora gidiyorsunuz önerebileciğiz biri kafam çok karıştı biraz yardım