Asugok değilsim hamileliğimin ilk zamanları benimde aynıydı eve gelmek istemiyordum insan evinden iğrenirmi iğreniyordum herşey kokuyordu 🤣
hala kendi yaptığım yemeği yerken bi tuhaf oluyorum ama başkasının yemeği çok hoş geliyor 🤩🤩
rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻