Dün geceden beri sancım var 10 dk bir gelen. Şiddetli ama dayanılmıcak gibi değil. Hiç uyutmadı ama. Hala evdeyim sancı çekiyorm. 5 6 dk bir sancım geliyor bir dk kadr sürüp geçiyor. Ama ne suyum geldi nede nişanım. Bir hafta öncede 1 cm açıklığım vardı. Bu virüsten dolayı hemen hastaneye gitmek istemiyorum hem suni sancı verirler hemde yatarak geçirmek istemiyorm sancıları. Acaba gerçek doğum sancısımıdır ilk gebeliğim bilemiyorm.