Meryemcez hayırlı olsun, Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin🤲🏻 Lekelenmeler oldu demişsiniz kaç gün sürdü ve lekelenmeler yapışkan şeklinde uzuyor muydu? Benimde lekelenme oluyor, ama adet gibi yoğun değil rengi koyu, gebelik testi yapıyorum pozitif çıkıyor. Ben 1 buçuk ay önce kürtaj oldum o yüzden değerlerim düşmemiş diye düşünüyorum. Hastaneye gidemiyorum bu durumlardan, pazartesi kendi doktoruma gideceğim inşallah hayırlı bir haber alırım🌸