kbracbc CEYDAKAAN bende 39+6 yım baskı ve ara ara ağrılarım kasılmalarım oluyor sizde sancı falan var mı
Asaf42 kbracbc bugun yarın olur gıbıme gelıyr canım bnm ikinci oyle olmstu baskıdan tepsiyi tutamamstm gece sancm tuttum tabi Rabbım en hayırlısını bılendir Allah yardmcn olsn 😍
Pitircikk CEYDAKAAN canım 37+0 a erken falan dedi mi doktorun ? Benim doktorum 38 den sonra alırız dedi ben de ramazan girmeden olsun istiyorum 37+3 oluyorum 22 nisan gibi ama erken olur diye de korkuyorjm 🤷🏻♀️
Bsrabs Kizimmmm bugünde olabilirdin niye cumaya kadar bekliyorsun 38.hsftaya girmişsin sonuçta veya haftaya daha erken bi gün ? Ben korkudan hemen olsun istiyorumda o yüzden
CEYDAKAAN Kizimmmm geçen yıl 32.haftada oğlumu kaybettim o yüzden fazla bekletmek istemiyoruz içerde oksapar kullanıyorum felan o yüzden
CEYDAKAAN Kizimmmm 32.haftada geçen sene bebegimi kaybettim ben sebebsiz o yüzden cok nbekletmiyecegiz dedi dr riske atamayız dedi oksapar kullanıyorum
Tilbedere 37/3 üz bizde☺️ Ama hiç belirti yok dha zamanımız var demekki. Oğlum içeride yan yatıyormuş doktorum öyle söyledi böyle giderse sezeryan olacak
Htn_kbdy Mekamu Aynenn bende öyle artık eşim bile inanmıyor o yalancıdır diyor o bile alıştı yalancı sancilara
EsraDeniz24 Ben de tam 38 oldum son 14 gün ama bugün bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum normal mi acaba 🙄🙄😢