Herkese merhaba kızçeler,
Bugün 38+4te ilk kez çatı muayenesi oldum. Bebiş 3800 grammış şuan. Doktor iki üç gün içerisinde 4000 olursa normal doğuramazsın, çatın basık dedi. Sezaryen doğuma tabii ki zorunda kalırsam karşı değilim, hayırlısı olsun ama bebek de kanala girmişken, her şey yolundayken normal doğum yapmayı aşırı istiyorum. Korona yüzünden yürüyüş de yapamıyorum, aşırı ağırlaştım hareket edemiyorum. Hamileliğimi öğrendiğimden beri de ilişki yasaktı ama şu an sıkıntı olmaz sanıyorum. Üç gün içinde doğumu nasıl başlatabilirim bana fikir verir misiniz? 🤗