Sahraze Merhaba arkadaşlar, 14 haftalık hamileyim. Mide bulantılarım geçti fakat son 3 gündür fena şekilde midemde ekşime var. Ağzıma devamlı su birikiyor. Yerimden kalkamıyorum, kusuyorum.. İlaçlar da fayda etmiyor. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz ?
civcivimmm Sahraze bende 19 haftalığım 3 4 gündür aynı sorun bendede var hatta ilk yaprak sarma yediğimde başlamıştı tövbeliyim şuan yaprak sarma görmeye tahammülüm yok 😔😔