Tgcycl bu ay ebeye gittim rahim filmimde rahmimin solda olduğu yazıyordu doktorlar bi problem teşkil etmez dedi, ebeye gittim gider gitmez senin rahmin sola kaymış diyip onu düzeltti. Bu ay da onu denedim eğer bu ay da olmazsa artık her şeyi bırakıyorum. CÜnkü zorlayınca da olmuyor 🤦🏻♀️