Aygul_ozcan Gonul380 hayır kişiye göre degişiyo tamamen benımde kızım Olcak çok rahat Bi hamılelık gecirdım halbukı kız cocuguna hamıle olanın hamılelıgı zor gecer derler bende tam tersi oldu
Deniz3115 Gonul380 benim oğlum olacak hiç kusmadım ama arkadaşım var şuan 8 aylık hamile ve başından belli çok kustu tuvalatten çıkamıyordu resmen ama onun ki de erkek bünyeye göre değişiyor
Busimss Gonul380 kusmak bünye meselesidir cinsiyet meselesi değil 😂😂 oğluşum olacak hiç kusmadım. Ama annem de kusmamış ablam da hiç kusmadı ablamın kızı var mesela. O yüzden cinsiyete Bağlamak saçmalık
Aysenes Gonul380 alakasi yok kusmaktan helak oldum hastanelik oldum4 gun hastanede serumlar yedim öldum öldum dirildim7 hafta agzima lokma koyamadim ve sonuc erkek 😂 bende ilk bu cok cektiriyo kiz galiba demistim😂
mavisimm Gonul380 4 kardesiz 2 kiz 2 erkek. Annem hic kusmamis. Ablamin 2 kizi var hic kusmadi. Benimde oglum olacak bende hic kusmadim canim.