bir_pasa_annesi 11 günlük bebeğim var kızlar ama 2 gündür her emmeye kusuyor dün doktora götürdüm baktı normal dedi kusan bebek kilo almaz aksine bu kiloyu fazla almıs dedi metpamid ve motilium diye ilaç verdi basına gelen var mı
nursentlk bir_pasa_annesi acaba sen üşütüyor olabilir misin canım sütün ekşiyorsa ekşi sütü bebek kusarmış
Deletedmom124 bir_pasa_annesi her seferinde olur canım benim komşunun kızı öyleydi her emzirmeye çıkarırdı her emzirmeye bende şaşırıyordum ve sürekli kaka yapardı doktora götürdü normal olduğunu söylemiş bebek reflusu demiş benimkinde kusardi ama arada fışkırır tarzda misal peynir kesiği gibi gelirdi ağzından burnundan gelirdi korkma sakin ol panik yapma ilk bir kaç ay böyle drvam ediyor sonra geçiyor sen yediklerine dikkat et bebeğin midesini ayaklarini sıcak tutmaya özen göster kimyon çayı drmle iç
bir_pasa_annesi Deletedmom124 hm anladım cnm teşekkür ederim bilgilerin için ne bilim ilk bebek bir de 3 düşük olunca insan ister istemez panik ediyor
nursentlk bir_pasa_annesi 40 I çıkana kadar dikkat et derler ne biliyim canım sen dikkat et soğuk içme. Bazen oda sıcaklığındaki su bile insanı üşütüyor