Merhaba hanımlar 15. Haftamda cinsiyet için doktora gitmiştim. Bir sürw baktıktan sonra bebeğimize kız dedi. Ardından doktora gitmem salgın hastalık nedeniyle neredeyse bir ay aksadı ve ben 22. Haftada tekrar doktora gittim. Ayrıntılı ultrason bakarken erkek olduğunu söylemiştik dedi. Ve tabi ben şok ufak tefek hazırlıklar , isim bulma hep kız bebek üzerine oldu. İyice bakın lütfen kız demiştiniz dedim. Hayır erkek dedi eminim dedi. Ama ben hala emin olamıyorum. Sizce hazırlıklara devam etmek için gelecek ayki kontrollü beklesem mi?