smyg Merhaba arkadaşlar tahminen 7 haftalık hamileyim 2 hafta önce öğrendik ama şu durumlardan dolayı henüz doktora gidemedim haftaya inşallah karnım da aniden ağrı kramp gibi birşeyler oluyor normal mi
mavisimm smyg Canim ilk 3 aya kadar kramp gibi agrilar olabiliyor onlar normal. Ani hareket yapma ani hareket yaptigin zaman daha cok oluyor. Gaz sancinda olabilir ilk 3 ay oda normal karin sisiyor cunku endiselenmene gerek yok
smyg mavisimm teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için bulunduğum ilde hastaneler kalabalık olduğu için virüs nedeniyle gidemedik henüz.. böyle olunca tedirgin olmuştum