Kızlar aranıza yeni katıldım burda yazdıklarınızı okudum bir çok soruma cevap buldum. Tahminen 5 haftalık gebeyim ilk gebeliğimde düşük yaşadım 6. Haftada şimdi yine aynısı olur diye korkuyorum kasıklarım ağrıyo gün içinde bir kaç kez oluyo yatıp dinleniyorum bunağrılar normal mi sizlerdede oldumu