Anne1234 Hanımlar geçenlerde ishalle ilgili post açmıştım ishalle uğraşıyordum bu seferde kabızlık yaşıyorum patlayacak gibi hissediyorum kendimi çok ağrım var ne yapmam lazım ne iyi gelir kabızlığa 😣
Deniz3115 Anne1234 1 haftadır kabızım ne içtisysem yediysem fayda etmedi bugun bağırsaklarımın kendisini salası geldi sanırım karın ağırsıyla uyandım. Sende kuru kaysı kuru incir kaynatıp içebilirsin bide acı biber turşusu ye
Nur_nur06 Anne1234 canım kuru kayısıyı 2 tane bardağa suya koy gece içine de iki üç Ceviz at üstünü kapat toz olmasın sabaha kadar kayısıyı ve cevizi ye sabah suyunu da iç ben öyle yapıyorum iyi geliyor
Buluttt123 Al benden de o kadar. Gebeliğin basında kabızlıkla sonra iki üç hafta ishalle simdi yine kabızlık. Pekmezli su içiyorum, biraz iyi geliyor sanki. Bide doktorum kabızlık icin duphalac vermişti.
Gizemhande Aç karnına gün kurusu deriz biz kayısının kahverengi olanı ondan 3 4 tane yiyip üzerine su içebilirsiniz faydasını görürsünüz inşallah