sskilic3458 ben dün devlet Hastanesi’ne gittim. Çok endişeliydim gidene kadar ama ne bi kalabalık vardı ne bi sıkıntı vardı. Gayet rahat muayene oldum,doğum tarihimizi aldım,kan falan verdim geldim. Çalışanlar ve doktorlar da çok dikkat ediyor. Umarım bi sıkıntı yaşamazsınız sizde.