deletedmom259 Selam kızlar, 38+1 haftalık hamileyim. 3-4 gündür ishalim. Normal mi bu? Ya da doğum belirtisi mi acaba?
Esrayy deletedmom259 ben de aynı durumdayım doğuö belirtisi diyorlar da bilemiyorum bekleyeyim burada
Elif616161 37+1 im aynı 3 4 gündür ben 36 haftayken nts de sancim.cikmisti dün kontrolüm vardı yine sancim çıkıyor açılma yok ama rahim ağzında yumuşama var dedi doktor Allah hepimize biran önce sağlıklı doğumlar nasip etsin