Psikologanne12 Hazalperi ücretli izin hakkınız var mı eğer varsa doğum parası alamazsınız yoksa alabilirsiniz ben de memurum doğum öncesi ve sonrası ücretli izin hakkıımız olduğu için doğum parası almıyoruz
Feyzay İlk çocukta 300 tl gibi olan ve süt parası adı altında yatırılan sanırım 180 tl gibi bir şeydi alabiliyorsunuz. Arkadaşım almıştı. Ben de sözleşmeliyim ama bunlar için gidip başvuru yapmak gerekiyor yapar mıyım bu karışıklıkta bilemiyorum🤷🏻♀️