Bende ilk geçen ay gittim Mete Bey’e, kendi doktorumu değiştirdim ona geçtim artık doğumumu orda yapmayı düşünüyorum. Epey bi tavsiye üzerine gitmeye başladım bende oraya, memnunda kaldım, doğum yapan birçok insanla tanıştım orda hepsi çok memnun, hiç böyle bir şikayetle karşılaşmamıştım çok şaşırdım