Deletedmom3 kemikten degilde boy uzun olunca fizik daha cok musait oluyor doguma 30 kilo da alsan boy uzun olunca catinin acilmasi daha rahat oluyor bebegn gelmesi zorlasmiyor. Ama boyda kisa olunca hele bide kilo varsa e hamilelik kilosuda oluyor ister istemez topac gibi oluyor ve dogum esnasinda hem bebegn gelisi hem makat gelisi cok zor oluyor. Kisa boylular kesinlikle yanls anlamasin tabiki bu mesaji yazilanlari. Genel olarak olan bu. Cunku hamilelikte az kilo alan annelermiz oldugu gibi 30 40 kilo alan annelermz de var bu bir gercek