DamlaNur29 gidiyoruz mecbur cnm maskemi eldivenimi taktık gittik eşimle zaten hemşireler drlar da hep tulum ve maskeler var , danışmalara tavana kadar cam yapmışlar teması azaltmak için ve kapıdan girenin ateşini ölçüp şehir dışına çıkıp çıkmadıkları soruluyor , zaten çok az insan vardı iyiydi yani En son bir hafta önce gittim 28. Haftamdaydım dr um kesinlikle gelmen lazım demişti, bir sonraki kontrolüm 31. Haftada mecbur yine gidicez önlemimizi alıp yapıcak birşey yok , bu arada bende izmitte oturuyorum