Benim ilk gebeligimde 3 aylıkken kürtaj oldum kurtajdan sonra çok fazla sütüm geldi akıyordu sürekli doktorumda şaşırmıştı çok erken diye bi kaç gün bekledik kesilmedi ilaç kullandim öyle kesildi smdi 21+6 gnluk hamileyim bi haftadır sütüm akmaya başladı