suhedanur merhaba, 12 haftalığız, 2li tarama testine girdik arkasını döndü ve bacaklarını kapattı 😊 doktor kız olma ihtimali var dedi. genelde göstermeyince kız olur diyorlar, bu doğru mu? göstermeyip erkeği olan var mı aranızda 😅
Benimminkdunyam suhedanur ben varım 27. Haftaya kadar sakladı bebeğim iki doktor baktı ve %95 erkek dediler
Haticeakks Hayır henüz çok erken bende cinsiyeti erken öğrendim 11+5 de erkeğe benziyor dedi 14.haftada kesin dedi şimdi 37 olduk hala erkek değişmedi 24.haftasinda öğrenen arkadaşım vardi hep kız dediler göstermiyor diye ama erkekmis doğdu erkek yani
Esooo suhedanur benimde aynısı oldu cinsiyetini 5 aylıkken öğrendim kızmış meğerve hiç yüzünü göremedim hep arkası dönük 😊
Neslihanunel suhedanur bende 17 haftalıgım 16 haftamda gittim bacakları kapatmış göstermiyor özeldeki doktorumda devletteki doktorum da kız gibi dedi 😂 pek nazlılar hanımefendiler göstermiyorlar😂
Nura19 suhedanur bende il defa gitiyimde gostermedi ikincide gitdiyimdede bacaqlari yigmisdi gostermiyodu karnimi doktor terpetsi sonra erkek oldugunu soyledi olum oldu
Alazla 19+2de öğrendik erkek oldugunu öncesinde bacaklarini kapatiyodu arkasini dönuyodu. Edeple hic alakasi yok daha anne karninda basliyor cinsiyetcilik
SerpilAkbulut suhedanur 30 haftaya kadar erkek dediler sonra başka doktor kız dedi en son doktor beni ayrintiliya aldı 32 haftada ve zar zor yarim saat nerdeyse ultrasonda durdum ve kız olduğunu öğrendim ben şok 😁 tabi herşeyi mavi gri tonları almıştım 😁
Kerem-inannesi suhedanur 14 gttim göstermedi 15td gttim göstermedi yapısına bakarak ihtimalle erkek gibi sanki dedi herkes kizdir derken 19.haftamda net öğrendim oglum olcagini🤗
Oglunubeklyenanne suhedanur benimkide 22. Haftaya kadar göstermedi bacakları kapattı sürekli bizde kız sandık ama erkek🥰😊😊