edanur2426 Ben doğal içerikli ürünler bakıyorum bebek losyonları filan duştan sonra bebeğimin cildini nemlendirmek için zeytinyağı sür diyorlar asitli bir şey değil mi zeytinyağı ya hiç mantıklı gelmedi bana süren var mı ?
[silindi] edanur2426 yenidoğan bebeklere yağ formunda bir şey değil de kremsi şeyler sürülür canım bebek yağını bile önermiyo doktorlar bebek losyonu sürmek daha sağlıklı onunla masaj yapıp nemlendirmek gerekiyo bizim doktorumuz öyle söylüyo tabi karar senin
Psikologanne12 edanur2426 sürebilirsiniz tabi ki ben pişik kremi yerine kullanacağım ama öncesinde biraz ısıtıp asitini almanız lazım
edanur2426 [silindi] bende losyon aldım zaten zeytinyağı sürmeyi hiç düşünmedim etrafımda herkes öyle söylediği için sormak istedim
brcaky mrs bende sanırım zeytinsütü alcam şuan için en mantıklısı o geliyor tabi ama düzgün markayı bulmamız lazım
Kbrmrt57 Psikologanne12 bende aynen sizin gibi yapmayı düşünüyorum ama her seferinde ayrı ayrı mı ısıtmamız gerekir ki mesela cam kavanoza koyup sıcak su içine oturtsak her defasında sürekli ısınmaktan bozulur mu
Zeyneptoprak edanur2426 biraz ısıtıp sürebilirsin ama iyice vücuduna yedirmen lazım üşür yoksa 😬 ben sürüyodum defne yağıylada karıştırabilirsin
mrs brcaky musteka masaj yagını yada zeytin sütünü alıcam zeytin sütüde trendyoldan tirilyeden diye anne bebek serisi tavsiye ediliyor çok
Psikologanne12 Kbrmrt57 hayır bir kez ısıtın cezvede alın cam şişeye bitene kadar onu kullanın ben 36.haftamdayım hazırladım küçük bir cam şişe koydum kenara tekrar tekrar ısıtırsanız yakarsınız zaten azıcık ısınınca kapatın rengi değişmesin yağın
Psikologanne12 Psikologanne12 annem kardeşimde de kullanmış her bezi açtığında sürmüş pişik olmadı hiç
sonsuzadek edanur2426 ben kullandım ilk beneğime, çok şükür bişey olmado. pişik kremi yerine sadece zeytinyağı kullandım. hiçte pişik olmadı. aksine pişik kremleri dokundu
Psikologanne12 EsraDeniz24 evet ben ısınacak kaynamasını beklerseniz yanıyor zaten ben ilk önce yakmışım onu döktüm 😄
Pelo_00 edanur2426 pişik için sürüldüğünü biliyorum bende pişik olursa zeytinyağ kullanmayı düşünüyorum ama duştan sonra sürüldüğünü duymadım hiç.