Peri_ss03 40 +4 haftaligim bugune kadar boyle bisey soylenmedi oladar kontrollere gittim bugun soylendi . Anlamadim gitti peki tedavisi varmi büyük sorun mu acaba
Tugcenr Peri_ss03 benim bebeğimde de var geçer diyorlar erkek bebeklerde olur diyorlar bide hep sol da oluyor ve erkek bebekte çok duyuyorum bilmiyorum neden kaç çıktı bilgin var mı. Ama çok çok ciddi bi sorun değil canım bunu biliyorum. Yani içini ferah tut.
ilkbahar Peri_ss03 şimdiye kadar düzelmediyse doğumdan sonra düzelir muhtemelen… Ben 23. haftada yaptırdığım detaylıda farketti doktor ama korkulcak bi durum değil ilerki haftalar düzelebilir düzelmezse doğumdan sonra düzelir dedi 🙂
Peri_ss03 Tugcenr evet canim benimde erkek ve sol böbrek cok hafif büyüme var dedi ilk once bugüne kadar soylendimi dedi bende tabi ki hayir soylenmedi dedim belki yanlış ölçülmüş olabilir dedi zaten ayrıntılı ultrasonda bakan kisi canimi cok yakti karnima bastirarak bakiyodu ilk defa canim.yandi memnun kalmadim o doktordan . belkide o yanlış ölçmüş olabilir 4 günüm gecmis dogum yapcam daha yeni soyleniyo boyle bisey yanilma ihtimali oldugunuda düşünmüyo degilim yani bugune kadar soylemedilerse dememki yokkmus
Tugcenr Peri_ss03 bence bilmediğin daha iyi olmuş beni baya bi korkuttular detaylıda çıktı benim ki günlerce ağladım bide kalpte parlaklık çıkmıştı benim şimdi kalpte parlaklık yok olmuş şükür böbrek aynı genişlikte ama büyümede artış yok güzel bir şey dedi doktor. Geçer diyorlar genel de doğunca. Ciddi bir sorun değil sadece böbrek de genişleme varsa. Yanında başka bulgular olunca durum ciddileşebiliyor. Hafif belli ki büyük olsa çoktan fark edilirdi. Detaylıda bastırıyorlar evet bana da yaptılar canım o mecbur galiba.
Peri_ss03 Tugcenr hani ilk defa oyle karnima bastirdi bi doktor çığlık atmamak icin zor tuttum kendimi oderece yemin ederim ya doktorumda bugune kadar sana boyle bisey soylenmedigine gore yanlış ölçülmüş ihtimali olabilir dedi tabiki benim aklimi kurcalamiyo degil ama pazartesi doğumum olucak ozman cocuk doktorundan ogreniriz insalh.
Tugcenr Peri_ss03 bana da çok fazla bastırdı adama gıcığım o yüzden her gördüğümde kızıyorum içimden 😂 ama benim bakan doktor bu alanda prof yani her doktor tanıyor adamı. Delecek gibi bastırdı demek ki iyice görmek için kasıtlı yapmazlar. Kasıtlı olsa ikimize birden olmazdı bence 😁😁😁 cihaza göre hastaneye göre doktora göre değişiyor bu ultrason meselesi. Ama yine de benim doktorumun dediği ne kadar cihazı övsek de ne kadar baksak da kapalı bir kutudur kendisi dedi. 🤰🏼
Peri_ss03 ilkbahar iyide canim bama bugune kadar boyle bisey demediler ki 40+ 4 gunum geciyo dogum yapicam bugun kalkip soyluyo doktor bide diyo bugune kadar soylenmediyse eger yanilma da olabilir dedi
GokAnne Benim bebeğimde erkek detaylıda bizede sol böbrekte hafif büyüme var denildi İdrar birikintisiymiş işin aslı, doğuma kadar geçebiliyormuş geçmezse sünnetten sonrada düzelebiliyormuş, inşallah hepimiz yavrumuzu sağ salim kucagımıza alırız👼🏻
Tugcenr Peri_ss03 özelde mi oldu devlette mi ? Hangi hastane yani ben özelde yaptırdım belki para için diyorlar falan işte annelik psikolojisi kabullenmeme falan devlete gittim anam bide neler duyayım yok bağırsak da parlak da kafa da sıkıntı var da yazmış da yazmış salak iki dk baktı detaylı da değil yani meğersem cihazın kötülüğünden kaynaklanıyormuş öyle sorunlar yok çocuğumda.
Peri_ss03 Tugcenr devlette cnm 5 dakka bakti. Doktor bosuna demedi zaten yanlis ve yanilma ihtimali olabilir diye insan kendi malını bilmezmi 😉ondan oyle soylemistir ben eminimki oğlusum da bobrek genislemesi yoktur ama genede dogumdan sonra çocuk doktoruna gostericem