Ozlemmmmm Bugun ayrintili ultrason cektirdim 15 dk falan surmustur heralde doktor hicbisey soyleemedi muane olurken bildigim kadariyla aciklama falan yapiyorlarmis sadece en son bebegin yuzunu gosterdi ekranda neden boyle oldu anlamadim ilgilenmedi mi acaba😢
hafsa2020 Ozlemmmmm hangi hastane canm açıklama normal ultrason da bile yapıyor doktorlar detaylı da hayli hayli yapılması gerek bence
HicranKzn BiZim detaylı 1 buçuk saat sürdü ve biz sohbet ederek ağzı yüzü kulağı herşeyi yavaş yavaş anlatarak ölçerek bilgilendirdi bizi. Kısa sürmüş
Aydaozk Benimde ultrason esnasında bir takım sayılar söyledi hemşireye cıkarken elime kağıt verdi doktoruna götür dedi verdim 1 hafta icin de arayıp sonucu söylediler
Ozlemmmmm Aydaozk aynı şey oldu bizdede doktoruna göster diye bir zarf verdiler siz özelde mi çektirdiniz
Ozlemmmmm Aydaozk pişman oldum o hastaneye gittiğime :-( bebek iyi olsunda bana gosterıp gostermemesı önemlı degıl aslında ama yeterınce ılgılenmei gbi geldi. tesekkur ederim.
Aydaozk Ozlemmmmm iyidir annesi içini rahat tut hayırlı haberler alırsın inşallah. Hepsi değişik çalışıyor keşke anneleri strese sokacak tarzda çalışmasa bazıları insan geriliyor bin türlü senaryo yazıyor .Rica ederim ne demek