BsraOzdmr Merhabalar, 2 gundur bel ustu sag tarafimda agri olustu. Ne uyayabiliyorum ne de yuruyebiliyorum. Magnezyum Diasporal Saşe kullanan annelerimiz var mi acaba? Ne gibi onlemler aliyorsunuz?
ffatmaa BsraOzdmr benimde kasık ağrım ve kramplarım çok oluyordu doktorum hap verdi biraz rahatlattı çok şükür
Aysunakin BsraOzdmr bende kullanıyorum kramplarım geçti diş ağrım vardı o bile geçti işe yaradı yani 👍
Evita Muhammedim0125 bana dr sürekli içmek zorunda değilsin dedi ama.ağrım olunca bikaç gün geceleri içiyorum. Sonra bırakıyorum.
Burcuyyy Doktor önermeden alsam bi sıkıntı olurmu ya bende 15 haftalığım yatamıyorum yerimden kalkamıyorum malum doktorda yok çare arıyorum artık dayanılmaz noktaya getirdi beni ağrılar
Baykus Merhaba 17 haftalık gebeyim doktorum bebeğin aşağıda olduğunu dikkatli olmamı belirtti progestan ve magnezyum verdi siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı neler oldu