Ssultann Beyzaercan bende 38+5 benim 3700 🤦🏽♀️ Ama doktor yanılma payı olabilir dedi senin normal bence benim fazla 🤣
mhmtcnr Beyzaercan Canım bence senin normal, benim 38+4 bugün muayenede 3800 dedi. Sırf bu yüzden sezaryen olmam gerekecek sanırım.
smyy_ Beyzaercan en son 38/2 de gittğimde 3/600 cıktı tabi -+ olabilir dedi 🙈 simdi 3800 felan olmustr diye tahmin ediyrm hayrlısı insallah 🥰 sağlıkla gelsinlerde 😻🥰
Tugbadnd @Beyzaercan canım adetime göre degil haftası ama 10 gün önce Ultrasonda 37+3 haftalık çıktı 3300 dü kilosu da.