Kubraomer04 Kizlar merhaba 32+4 gunluk hamileyim. Ilk hamileliğim pek tecrübem yok sormak istediğim meryem suresini açıp dinlemeli miyim yani ne zaman dinlemeliyim ne kadar süre de birde hurma yemeğe başlamalı miyim doğum şuana kadar normal gözüküyor
Slakftngl Kubraomer04 bu şekilde düşünmen çok güzel canım bu dediğin şeyde pek de bir süre yok ama hergun müsait oldukça bebeğine meryem suresi açıp dinletmen onu hem rahatlatır hem içerde kendine gelir ben her gün olmasada arada açıp dinletiyorum. Benim bebeğim kız olduğu için ve ismini meryem koyucagim için ona meryem suresini dinletip sûre bittikden sonra karnımı okşayıp sen meryemsin ve meryem gibi ol diyorum ve inanılmaz şekilde o da hissediyor sizede aynısı yada benzerini tavsiye ederim çünkü müslümanız… 🤰🤱🌿
Slakftngl Kubraomer04 he bide söylemeyi unuttum doğuma giderken yada bi ziyaretçin gelirse hurma getirsin yada alın hem süte çok faydalı sütü arttırıyor hemde hz. Meryemde dogum yaptıkdan sonra hurma yemiş. Ve bol su içmiş hemde hurma annenin kan değerlerini dengelemiş oluyor
Kubraomer04 Slakftngl cok tesekkur ederim benim de kızım olucak inşallah peki şuan da hurma yesem bisey olur mu hani rahim aciyomus ya bi sorun olur mu ki hafta acısından
Slakftngl Kubraomer04 ben yedim hiç bisey olmadı doktorunuz yemeyin dediyse yemeyin ama dış etkenler söylüyorsa dinlemeyin ona bakarsanız maydonoz yeme bile dendi bana ama azar azar ondan da bi vitamin alsın diye yedim allaha çok şükür sapa sağlam ikimizinde hiçbişey yok doktorunuzun yasak dediği şeyleri yemeyin yeter hurmadan zarar gelemez sadece doktor bana bitki çayı içme demişti ıhlamur içebilirsin ama dedi o kadar bi tek onu yapıyorum bende hemde ıhlamur da süt yapar sizede öneririm