SelmaEvla doğrusu benim temmuzda zamanım var ama ne değişir değişmez muallak benimkide sezeryan olacak nasipse burda bir arkadasla.yazismistik şehir hastanesindeki sezeryan doğumundan memnun kalmadigini bebeğinin enfeksiyon olduğunu yazmıştı benimde çok hoşuma gidiyor hastane ama ne bilim herşeyi düşünüyor insan Rabbim kolaylastirsin